REGULAMIN PAN BOBAS.pl  

I. INFORMACJE OGÓLNE:

 

Zawarcie umowy pomiędzy Klientem a Sprzedającym może nastąpić na dwa sposoby. Klient ma prawo przed złożeniem zamówienia do negocjacji wszelkich zapisów umowy ze Sprzedającym, w tym również zmieniających zapisy poniższego regulaminu. Negocjacje, te powinny być prowadzone w formie pisemnej i kierowane na adres Sprzedającego. W przypadku zrezygnowania przez Klienta z możliwości zawarcia umowy na drodze indywidualnych negocjacji zastosowanie 
ma poniższy regulamin i stosowne przepisy prawa.

1.Sklep panbobas.pl jest prowadzony przez firmę:

Make4Baby Sp. z o. o
Zabierzów Bocheński 573
32-007 Zabierzów Bocheński

REGON:    365015817
NIP:    6832090761

dalej nazywaną „Sprzedającym”

2. Kupującym może być pełnoletnia osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, dalej nazywana „Klientem”.

3. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę.

  1. Możliwe formy kontaktu ze sklepem:
  • za pośrednictwem e-mail biuro@panbobas.pl
  • telefonicznie pod numerem tel.: 512855757.

            

II. OFERTA

Pan Bobas.pl oferuje państwu szereg produktów dla dzieci, m.in. zabawki, produkty związane z karmieniem, foteliki itp.

1. Firma Make4Baby Sp. z o. o  stawia na pierwszym miejscu jakość towaru i wysoki standard obsługi klienta.

2. Wszystkie towary oferowane w naszym sklepie pochodzą od bezpośredniego dystrybutora, znajdują się w oryginalnych opakowaniach i posiadają wszystkie niezbędne atesty.

3. Wszystkie ceny zawierają podatek VAT (ceny brutto).

 

III. WARUNKI ZAKUPU:

1. Zawarcie umowy następuje z chwilą złożenia zamówienia przez Klienta. Realizacja zamówień płatnych za pobraniem następuje niezwłocznie, a zamówień płatnych przelewem lub za pośrednictwem systemu płatności 
elektronicznych po zaksięgowaniu wpłaty Klienta na koncie Sprzedającego.

2. Warunkiem niezbędnym do realizacji zamówienia jest:

a) założenie konta Klienta w sklepie www.panbobas.pl

b) podanie prawidłowych danych w formularzu kontaktowym (imię i nazwisko, adres pocztowy, telefon kontaktowy, adres e-mail).

c) uregulowanie należności poprzez wybranie jednego spośród dostępnych w sklepie sposobu płatności:

- Płatność gotówką przy odbiorze osobistym
- Przelew zwykły
- Przelew za pośrednictwem "Przelewy 24"

3.Wszystkie ceny podawane przez Sprzedającego wyrażone są w polskiej walucie i są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Ceny towarów nie zawierają kosztu dostawy, który określony jest w cenniku dostaw.

4. Transakcję uznajemy za anulowaną, jeżeli w ciągu 7 dni od daty zakupu nie otrzymamy wpłaty za zakupiony towar lub informacji o jej opóźnieniu.

 

IV. KOSZTY WYSYŁKI:

Koszty przesyłki są pokrywane przez nabywcę. Paczki wysyłamy za pośrednictwem:

1) KURIERA (Wszystkie kategorie produktów)

2) InPost paczkomaty (wszystkie kategorie produktów oprócz : wózki, foteliki, foteliki rowerowe, maty edukacyjne ).

Jeśli cena towaru przekracza 450zł - dostawa gratis

* wszystkie kategorie produktów oprócz : wózki, foteliki, foteliki rowerowe, maty edukacyjne.

V. DOSTAWA:

 1. Zakupiony towar wysyłamy za pośrednictwem Kuriera  do 5 dni po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie. Wózki do 21 dni i foteliki wysyłamy do  8 dni . W przypadku opóźnienia wynikłego z przyczyn nagłych informujemy Klienta drogą mailową lub telefoniczną o najbliższym możliwym terminie wysyłki.

2. Zakupiony towar wraz z wybranym przez Klienta dokumentem sprzedaży (faktura/paragon) jest wysyłany wybranym przez Klienta przewoźnikiem na podany przez Klienta w formularzu zamówienia adres.

3. O wysłaniu paczki poinformujemy Państwa mailem w dniu nadania.

4. Przesyłki realizowane są wyłącznie na terenie Polski.

 

VI. ZWROTY:

1. Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. nr 22, poz. 271 ze zm.) Klient może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty jego otrzymania.

W Sklepie www.panbobas.pl Klient, może zrezygnować z zakupu w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Zwracany towar należy odesłać najpóźniej w ciągu 14 dni od odstąpienia od umowy wraz z oświadczeniem o zwrocie 

2. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest odesłanie przez Klienta na adres firmy towaru w stanie niezmienionym, jako towar kompletny.

3. Zwracany towar wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy. Prosimy umieścić na paczce dopisek „ZWROT”. 

4. Wiążące dla Sprzedawcy są wyłącznie oświadczenia o zwrocie przesyłane na piśmie.
5. Koszt wysyłki w przypadku zwrotu towaru ponosi Klient.

6. Po odebraniu zwrotu i stwierdzeniu prawidłowego stanu towaru Sprzedawca zobowiązuje się do zwrotu wartości produktu w terminie 14 dni od daty otrzymania zwrotu.

7. Koszty dostawy nie podlegają zwrotowi.

8. Nie przyjmujemy zwrotów wysyłanych paczką za pobraniem.

9. W przypadku stwierdzenia po odebraniu zwrotu, że towar nosi ślady użytkowania, zwrot nie zostanie uznany a towar zostanie odesłany do Klienta na jego koszt. 

10. W przypadku rezygnacji z zamówienia lub zwrotu towaru, gdzie towar był zapłacony przez serwis "PRZELEWY 24", sklep PanBobas.pl pobierze prowizję w wysokości 1,6% za płatność przez system PRZELEWY 24.

Pobierz formularz zwrotu : 

 

                    

 

 

VII. REKLAMACJE:

1. Chociaż dokładamy wszelkich starań, aby towar, który Państwo kupują, był pełnowartościowy oraz prawidłowo zabezpieczony, aby nie uległ uszkodzeniom w trakcie wysyłki, informujemy, że mają Państwo prawo złożyć reklamację z tytułu niezgodności towaru z umową, jeżeli zakupiony towar okaże się wadliwy. Zakupiony towar podlega reklamacji w przypadku jego wady fabrycznej, niewynikającej z jego użytkowania.

2. Prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy lub telefoniczny przed wysłaniem reklamacji.

3. Reklamowany produkt wraz ze wszystkimi elementami zestawu razem z wypełnionym formularzem reklamacji (prosimy o możliwie szczegółowy opis zaistniałej wady) i kopią paragonu należy przesłać na adres siedziby firmy (ewentualnie dostarczyć go osobiście). Prosimy o dokładne zabezpieczenie wysyłanego towaru, możliwie szczegółowy opis zaistniałej wady i umieszczenie na paczce dopisku „REKLAMACJA”.

4. Koszty wysyłki reklamowanego towaru ponosi sprzedający

5. Nie przyjmujemy reklamacji paczek wysyłanych za pobraniem.

6. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym produktem.
7. W przypadku reklamacji rozpatrzonej pozytywnie towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów magazynowych), Sprzedawca zwróci Klientowi równowartość produktu i poniesionych kosztów wysyłki w terminie 14 dni (od daty rozpatrzenia reklamacji przez producenta) przelewem na podany rachunek w banku lub przekazem pocztowym.
8. W przypadku reklamacji rozpatrzonej negatywnie towar zostanie odesłany na adres Klienta. 

Pobierz protokół reklamacyjny : 

 

                  

 

 VIII. ZAUFANE OPINIE

„Klient dokonujący zakupu w sklepie wyraża zgodę na przekazanie swojego adresu e - mail do Grupa Allegro Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu oraz na przetwarzanie przez sklep http://www.panbobas.pl oraz Grupa Allegro Sp. z o.o., danych osobowych Klienta w celu wypełnienia ankiety z opinią o dokonanej transakcji w Sklepie http://www.panbobas.pl (zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 ).” 

 

IX. KOMPATYBILNOŚĆ SKLEPU:

 Nasz sklep internetowy jest kompatybilny z następującymi przeglądarkami : 

 - Google Chrome 

 - Mozilla Firefox

 - Internet Explorer

 - Opera

 

 X. Serwis i gwarancja Door 2 Door. (BREVI)

Na wszystkie produkty marki "Brevi" obowiązuje 2 letnia gwarancja.

Przy zakupie produktu powyżej 1000zł obowiązuje: "na czas serwisu zamiennik".

Oznacza to  że Klient otrzymuje "wózek", "krzesełko" lub "fotelik" zamienny na czas naprawy.

Przy zgłoszeniu Reklamacji należy zgłosić chęć wypożyczenia produktu zastępczego.

Gwarancja Door 2 Door 24 miesiące: oznacza odbiór przez kuriera reklamowanego towaru z domu Klienta.

 

 Zakupy w naszym sklepie oznaczają akceptację niniejszego regulaminu!

 W razie pytań prosimy o kontakt, Pan Bobas służy pomocą.

biuro@panbobas.pl

 Życzymy udanych zakupów